fredag den 6. marts 2009

Angående projekt

Det eneste som jeg lige kan komme på at skriver her på bloggen, er det samme, som jeg sagde på klassen.
Jeg kunne godt tænke mig at skrive noget om oplevelesøkonomien og dens positive og negative indvirkning(er) på museer (eller på biblioteket). F.eks på Det Jødiske museum i Berlin eller noget ligende.
Jeg vil helst ikke arbejde i en guppe, men jeg vil gerne være med i en "studie" gruppe, for på den måde få andres meninger og ny inspiration til mit projekt.

Maria.

1 kommentar:

  1. Hej Maria

    Tak for dit indlæg. Det er helt fint at du ikke skrive sammen med andre, men gerne deltage i en studiegruppe.

    M.h.t til dit emne eller idé:

    Sådan som jeg forstår din problemstilling, går den ud på at belyse hvad der sker med kulturinstitutioner såfremt de ses i et (kommerciel) økonomisk perspektiv. I en sådan optik synes jeg der er mange spændende problemstillinger.

    Det er vel grundlæggende en problemstilling som især folkebiblioteker har arbejdet med i generationer, men det nye i din kontekst vil være at anlægge en oplevelsesøkonomisk diskus. Dette finder jeg meget relevant.

    mvh
    Paul

    SvarSlet