lørdag den 28. februar 2009

mine tanker omkring opgaven indtil nu..

Så har jeg endelig taget mig tid til at sætte mig ned, for at skrive lidt om, hvad tanker jeg har omkring projektopgaven.

Det der interessere mig mest er hele aspektet med oplevelsessamfundet, oplevelsesøkonomien og oplevelseskompasset, hovedesageligt i forbindelse med folkebibliotekerne, men vil også gerne have lidt udfordring så det kunne også være spændende at se noget mere på ABM-samarbejdet. Vil også gerne hvis min opgave kan blive udformet så jeg kan ligge et historisk perspektiv over.

Så udfra det, har jeg indtil nu fundet frem til 3 forskellige bud, på noget der kunne bruges til en problemstilling.

1: tager udgangspunkt i dette citat "Er der tale om en ny tendens eller har oplevelsen historiske rødder i bibliotekernes virksomhed?" fra Hvenegaard Rasmussen og Jochumsens "Ej blot til oplysning"

2: her kredser jeg om ABM og kulturformidling kan ikke umiddelbart gøre det mere præcist, så er åben over for forslag.

3: blev lidt fanget af det arbejde jeg lavede om brugergrupper, så her kunne det være noget med at ændre brugsmønsterne eller se på tidligere ændringer, evt. ved hjælp af hele oplevelsesaspektet.

Har endnu ikke taget endelig stilling til om jeg vil arbejde i gruppe eller alene, men lige nu er jeg mest indstillet på at arbejde alene.

Det var så lige lidt om hvad tanker jeg har, som det ser ud lige nu.

Annemette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar