onsdag den 11. februar 2009

Projekt markedsplads

Kære Alle

Hermed er markedpladsen åben.

Ideen er at I kan bruge bloggen til at beskrive hvad I hver især har af tanker vedr. projektforløbet, således I kan inspirer og støtte hinanden. Og måske finde en passende "date" for et samarbejde.

Men uanset om det er for at finde samarbejdspartner eller for at få inspiration eller feedback på egne ideer, kan I f. eks. skrive indlæg om
  • emner I synes kunne være interessant
  • litteratur I vil anbefale
  • metoder der kunne overvejes at anvende
En anden vinkel kunne være at I efterlyser svar på specifikke ting, som f. eks.
  • litteratur om et givet emne
  • forslag til søgestrategier
  • forslag metode
En tredje mulighed er at I kunne efterlyse kommentar til en problemformulering eller et metode afsnit.

For alle 3 muligheder gælder, at man jo altid er velkommen til at kommentere de øvrige's indlæg. (Det er jo ligesom det der er pointen med det hele).

I første omgang har jeg ikke strukturet bloggen, fordi jeg gerne vil se hvilken vej den gå.

Hvis der er noget som I mangler er I meget velkommen til at kommentere på dette.

God fornøjelse

2 kommentarer:

  1. Hej Paul
    Det ser bare fint ud. Jeg tænkte faktisk lige på at skrive et indlæg, men må indrømme, at jeg faktisk ikke kan finde ud af det?
    Det er jo 'din' blog, og derfor kan andre vel ikke skrive indlæg på den, men kun kommentere, er det ikke rigtigt?

    SvarSlet
  2. Jo jeg du har ret.

    Jeg kan enten oprette alle som forfattere eller vi kan lave nogle kategorier som man kan kommentere på.

    Jeg har prøvet at oprette dig som forfatter og du skal nu have modtaget en email, hvor du kan aktivere din forfatter status.

    Giv lige en tilbagemelding vis det ikke lykkes

    SvarSlet